Sidor

torsdag 4 januari 2018

Mindmap 2018


Back to basic.

Börja om från början, visst var planerna bra för 2016 och 2017, men jag hann inte med och livet sprang ifrån mig. Så nu börjar jag om med en enklare variant, struntar i att rita en mindmap det här året utan i år gäller bara texten nedan. Jag tror att för mycket förklaringar ger för lite utrymme för egna tankar, detta är bara tankar inte en instruktionsbok för vad jag behöver göra för att må så bra jag bara kan. Mer plats för fritt tänkande, samtidigt som jag behöver hålla fokus på vad som är viktigast för mig. Mitt eget mående är viktigast just nu, så rubrikerna anger vad jag ska ha fokus på under år 2018. Texten som står under är bara förslag på vad jag kan göra, som sagt mer plats för frihet. Frihet och fokus, kan det funka tro?
  • Återhämtning:
    Meditation, insikt vila och musik.
  • Hälsa:
    Rätt kost, motion, träning och vikt.
  • Kreativitet:
    Skriva, rita och måla.
  • Nöjen:
    Se film, spela spel och umgås med familj och vänner.


Ta hand om det viktigaste, ta hand om dig själv, dina nära och kära, kramiz 💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar