Sidor

onsdag 3 januari 2018

Första tankarna så här efter nyår

För det första strunta jag i stort sätt i firandet av nyår, ja visst jag var ute vid tolvslaget och kollade på raketerna som sköts men i övrigt inget annat.

Börjar bli trött eller less på att önska mig ett bättre år än det tidigare, samma tråkiga visa år efter år.

Tar livet som det är istället, både det tråkiga och det roliga.

Inga konstigheter, inte gå och vänta på något som aldrig kommer hända.

Ta tag i saker själv och göra det bästa av det man har, njuta utav det man har istället för att sukta efter det man inte har.

Idag blev jag less på att jag inte orkar något, så jag tog en lång promenad i skogen.

Sluta vara rädd för saker som aldrig kanske kommer att ske, leva livet kort och gott bara 😊


Live and let die 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar