Sidor

måndag 5 juni 2017

Får se vår egen styrka när man är längst ned

Vi finner oss själva när vi är så långt ned man kan komma, det är då vi kan se vår inre styrka, ger du upp eller kämpar du på? Oftast tror vi att vi är svaga för att vi kämpar hela tiden, det är ju precis tvärtom, för om vi vore svaga så skulle vi sluta kämpa (dvs. ge upp) eller hur? Men man behöver också vila emellanåt, man blir trött av allt kämpande, det innebär inte att man ger upp utan man tar en välbehövlig paus så man orkar fortsätta kämpa vidare. Ett steg i taget sen vila, sen ett steg till och vila osv. Det viktigaste är att fokusera på det viktigaste, vad är det man kämpar för, vad är målet med allting?

Det viktigaste är för mig är mina närmsta, så är det och har det alltid varit och det är så jag vill ha det. Jag är alltid rik, aldrig på pengar, men kärleken i min familj och vänner, det är det viktigaste som finns för mig.

Var rädd om dig och dina nära och kära, kramiz <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar