Sidor

söndag 31 mars 2013

Dark Angel

Jag är ute på slagfältet för vilken gång i ordningen jag nu har glömt, monstren kommer i hjordar utan slut över horisontens rand, jag ger mig in i fighten med två mål: att skydda de oskyldiga och att överleva själv. Marken täcks snart av döda kroppar, svårt att se vad som är vad på marken då himlen är kolsvart och strimmor av moln och rök skymmer ljuset från månen och stjärnorna.

Jag ser alla dessa skadade människor som skriker efter min hjälp, jag är bara en enkel ensam man, min sköld är så skadad av alla kamper jag gjort så den knappt håller ihop. Det är dags att gå tillbaks till mitt lilla skrymsle kallat mitt hem, plåstrar om mina sår och lagar min sköld, vässar mitt svärd igen för denna kamp verkar aldrig ta slut så jag är redo när det är dags att ge sig ut igen på slagfältet kallat livet för att ta nästa fight.

 It´s time to go out and be bad to they who hurt us so bad.

Bild: Dark Angel - okänd källa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar